Ferre

yo!

igår var det röj. på håret firade 20 år med baluns på hugos!

Det var the bikers Hanna, Frida och jag som rullade ner på byn efter en god middag hos Frida och skrek "jalla jalla cykelbralla" i kör.

Det blev en väldigt lyckad kväll med hårmode, sång, dans och dricka.
(varför kan inga bartendrar göra en mora nisse??)

Någon var eventuellt något ostadig på handen när korten skulle tas.... hrmmm.. man kanske kan få låna ett par bilder från fotografen på tidningen som kom och trängde in sig längst fram vid scenen (där vi stod)?? Hans kommentar: "jag måste stå här om ni vill ha några bilder i tidningen" My problem? Not so much.


Vid 01- snåret hade min arma kropp och värkande fötter fått nog av ungdomsgöra så jag och Frida vinkade farväl till Hanna i korsningen mot nyhem och fortsatte vår färd mot Södermalm med ett självklart stopp.... GRILLEN. De hade till vår stora glädje och förvåning ÖPPET!!!
Det var gott i maggen må jag säga!

Nu när jag tänker tillbaka på det så blir jag lite hungrig... får rota fram nåt!

trevlig lördagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0