Lazy

Det är bara kändisbloggare som orkar blogga nu för tia. De kanske blir inspirerade av vad vet jag, sponsorer, 1000-tals läsare, ett perfekt liv... ja nåt sånt.

Själv skulle jag bara lägga in alla bilder från 1-årskalaset på datorn och blogga därefter. När jag väl fick ändan ur så skulle Ola helt oförhappandes byta ut hårddisken på datorn. Påstod att den var seg. Fick sen syn på min "ordning" på alla bilder, och blev fast med det i ett antal kvällar. ha ha ha ha!

Jag kan erkänna att den promillen av mig som en gång var datahacker och duktig på det tekniska, har utbytts mot en trotsig struts som stoppar huvudet i marken när det lyser varningstrianglar och blinkar frenetiskt om skärmen. Det känns liksom inte längre som att jag orkar hänga med, och att det finns någon som gör det snabbare och bättre.

iallafall....
det här är min sista hel-lediga föräldralediga vecka! På måndag börjar jag igen, men kommer bara jobba mån, tors och fredagar. Ska bli, såhär innan, jättekul! Hur det känns sen återstår att se!

Vi får väl se när vi ses!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mama

Konstigt att både du o jag bloggar samtidigt då.
Kände att jag var tvungen idag haha
Ja det skulle vara roligare att blogga fall man fick lite fler kommentarer!

2014-02-26 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0