Rats ass

Ja hej.

Tänk vad ett felaktigt beslut kan ändra en hel helg med roliga planer!

Hade jag tex orkat koka lite potatis hade det inte hänt, hade jag bestämt mig för sallad på perfect istället, som jag velade om, så hade det inte hänt. Men, så blev det så att jag hämtade lite lunch från thaibuffen i centrum. Har efter det legat i magkramp och feberfrossa med en ömmande kropp.

Riktigt illa tajmat då vi skulle på spa den här helgen!!! sån jäkla tur att det finns snälla människor som hon på regna eko-tur som kunde boka om oss och valde att inte ta ut någon avgift för sen avbokning! Tack!

Lillan har sovit dåligt de här nätterna också och Ola är skapligt trött eftersom jag inte kunnat hjälpa till med henne.
Usch alltså, varför ska allt hända samtidigt?

Gnällinlägg blev det, redigt kul, men kan avsluta med min lilla solstråle, så blir det en fin avslutning! :)

Hej!

nya foppisarna

en liten tofs! :)

ute i regnet med Sallan

på väg hem från jysk och viberga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0