Det blev inget med nåt

Att ha magsjuka två gånger på tre veckor räcker nog för hela året!

Är så jävla bitter på livet just nu.

Blev sjuk i tisdags kväll, tänkte att jag ändå blir frisk till spat i helgen. Men min kära moster fick ta min plats, så de har nu åkt iväg på min och annas gemensamma julklapp och ansiktsbehandlingen jag hade i onsdags fick jag boka av.

Skulle fira Ola på onsdagen och hade planerat shopping av present på em och varm smörgåstårta till kvällen. Blev inget med det heller.

Ringde vårdcentralen och de sa att jag skulle fasta ett dygn, så sen igår fm har jag endast druckit blåbärssoppa, vatten, te och buljong. Nu orkar jag inget längre, tålamodet existerar inte och jag är trött med huvudvärk.

Till råga på allt så skiner solen och fåglarna kvittrar. Grannarna får gjort det jag bara önskar att jag hade orkat. Klippa gräset, påta i rabatterna. Gå runt i bikini och bli lite solbrun.
Men nä, det blev inget med det heller.

Skiter i att detta inlägg blev superdeppigt för det är så det är just nu. Skit.

Kommentarer
Postat av: Eva

stackars mosters lilla frilla! men jag hade det väldigt trevligt på din bekostnad!!! Krya på dej! kram

2014-04-27 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0