ProduktiviTET!!

Är ordet för den här helgen!
med något undantag så har vi varit väldigt flitiga med vår källarrensning.

Såhär såg det ut innan i min verkstad, som att någon (stackars stressad morsa) inte haft direkt tid till att stå och plocka och pyssla utan bara lämnat vad hon haft för hand på närmast lämpliga ställe.


(herregud)

Efter röjarRalf:


sen festade vi på det enda plommonet som trädet ville bju på i år!
Det var riktigt gott!


Tydligen var jag värd att dokumentera tyckte fotografen på malin och Johans bröllop! :)


Tilda ville också vara med på photoshoot så jag försökte leka fotograf här nyss, det var inte så svårt när modellen är värdens vackraste!


nu ska jag göra i ordning här, Anna och Sally kommer hit och lagar barnmat sen!

herrå!

Kommentarer
Postat av: biggeros

Gud, vad du är lik din mamma på fotot. Det var ett tag sedan. Roligt att följa dig!

2013-10-21 @ 19:51:08
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0