Höst

yo you!
produktiviteten har fortsatt här hemma, därför har det inte blivit något inlägg på länge.
veckan som gick har varit fullspäckad med roligheter, öppna förskolan, babysim, shopping, yoga, besök på lite olika platser m.m.
Det märks att det är höst och lite fler rutiner börjar ta form.

Testade som sagt yoga för första gången i torsdags! det var Mary som gått utbildning och höll ett provpass för några nära. Det var både svårt och och roligt. Ska försöka fortsätta gå varje torsdag, så får jag kanske in snitsen tillslut. :)
Det var iaf en träningsform som passade mig just nu, lugnt och skönt, och inte så mycket konditionsträning så jag blir helt slut efter.

Tog tag i trädgården i helgen, inte mycket med alla sommarblommor längre, även om jag har en lobelia som fortfarande blommar och har knoppar!
Men en del blommor fick flytta in, och så får vi njuta av dom lite längre förhoppningsvis!

min fina passionsblomma som jag hoppas kunna övervintra i år också!

muehlenbeckian och murgrönan är nyinflyttade i den här fönstret.




Tur jag tog tag i det där, för nu verkar hösten ha kommit. blä!

jahopp, dags att ställa sig och glo framför kylen ett tag, gå till skafferiet och öppna det, övergå till frysen och sen kanske slå upp något i en kokbok eller googla "middagsmat". ja ni fattar, inspirationen flödar!

tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0