Nya luren

jo men hejsan!
här är första blogget från nya telefonen!
:)
har suttit och försökt att lära mig nu i några dagar, det går sakta men säkert framåt...
Kul är det iallafall!! är riktigt nöjd hittills.

skulle ge mig ut i solen och trädgården nyss men så ville inte stumpan sova längre, så nu sitter jag här igen, vilken tur för er! :)
har fortfarande några planteringar kvar att sätta ihop och sommargrejer kvar att ta upp från källaren, iiihhh det är så roligt nu!

idag ska vi träffa A-C och Elvira! vi ska äta glass (eller, jag ska äta glass, vad dom andra äter struntar jag i:)
så jag har grundat med svärmors hembakade müsli bröd som dom var här och lämnade igår, lyxigt!


Jag fick typ ingen uppmärksamhet... fattar inte varför? ;)

Nu ska jag se om det går att gå ut igen.
Ha det så bra!
Baj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0