mamma

hejsan!
idag är det en stor dag, min första mors dag! (egentligen tycker jag inte att det är en så stor dag utan bara lite kul)
Jag har iallafall firats och firat lite.
Fick sovmorgon imorse! När jag kom ner deklarerade Tilda att hon ville ta med mamma till Kolmården senare i sommar när hon blivit lite större! ♡
Tidigare har pappan införskaffat en vakumförpackare till familjen som en "mors dagspresent" :)

gladast är jag ju ändå över att ha en så fin unge!


Firat min egen mor har jag också, jag och sestra tog med na på restaurang för att äta lite gott.



Det var väldigt trevligt och gott!

Joho, måndag imorgon igen då, den helgen gick fort förbi... lite gjort har jag fått i trädgården och vet ni, mina rädisor har redan börjat gro!! Cooooolt!
ska fota lite där ute nån dag så ni får se hur fint jag har gjort!

nu är det snart nattinatt
kram och grattis till alla andra mammor idag!

Kommentarer
Postat av: Opartisk farmor

Världens sötaste unge!

2013-05-28 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0