Nyttigt

Hello!
Hittade ett recept på dom här i en gravidtidning härom dagen, och eftersom jag hade alla ingredienser hemma beslutade jag att jag skulle göra en insats i köket. (utom mandelmjöl, som förövrigt är svinigt dyrt, 38 spänn mot tex majsmjöl som kostar 12 kr)
jag kände ändå att jag hade råd och inhandlade det i fredags när jag och svåger Jörgen var på barnvagnsprommis med kusinerna på byn :)

i.o.m. min bild på insta:

så ville vänner ha receptet, så här kommer det, hoppas det syns ordentligt, annars får jag göra ett nytt försök!



lycka till med bakningen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Danke! Jag har dock inte alla ingredienser hemma. Men det kan det kanske vara värt att handla hem :)

2013-03-03 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0