Garden girl

Yo!
Nu mår jag bättre. Dags då att visa lite pics på trädgården som jag lovat, om det är någon som kom ihåg det...

odling:


Lite äng med dekoration


slingrig passionsblomma i bur
obs! ÖVERVINTRAD inomhus, ni som testat fattar nog vad stolt jag är!

trädshäng


vänteplats. finns det någon kunnig som kan berätta för mig hur jag ska fästa spegeln på cementen? jag hade ingen spegel när jag gjöt(?) och har försökt med det jag kan komma på, men inget har fastnat speciellt länge! Hjälp!


fågelbadsplats


ok, det var väl det som jag är mest stolt över för tillfället. Bordet och de nya stolarna är inte riktigt pimpat än.

Nu ska jag slipa golvet i Tildas blivande rum så hon kan få det snart! Nya projekt.
.. Det tar visst aldrig slut! men vad skulle man göra då? :)

ses!

Kommentarer
Postat av: mama

Du är så duktig Mana! Varför gjorde du inte så där fint när mam o pap bodde i huset för? ;)

2013-06-02 @ 19:18:13
Postat av: Frida

Det syns att det är en florist som bor där! Super fint! Får du slut på yta att pimpa är du alltid välkommen till grannens trädgård vet du ;)

2013-06-02 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0