Fredagsmys

Hej hej!

igår hamnade vi hos mormor och morfar i falla, där Elin, Ebbe och Eva var och hälsade på!
När vi åkte ut hade vi Jörgen och Sally i hasorna! :)
Det bjöds på lunch och fika, mormor är en utmärkt kock!



Ebbe fick jag ingen bild på för jag hade inte med mig min höghastighetskamera!
:D

När jag kom hem tog jag tag i målandet av Tillys rum!
det blev riktigt bra och precis som jag tänkt mig!

Innan och efter:


på kvällen tyckte svärisarna att vi skulle bjuda på middag så det gjorde vi! Firade in semestern som börjat! 5 härliga veckor har vi framför oss!


idag har vi varit på xl bygg och köpt lister till rummet och ska få mat i bleken ikväll!
sweet!

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var mysigt!!

2013-06-30 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0