BF

Hallå där!
BF idag, och jo visst har jag en bebis.... i magen.
 
Detta datum, som jag väntat på, såååå länge, och så händer det ingenting!
En fredag som alla andra, och jag antar att Ola får se sitt älskade på Spåret utan avbrott ikväll... eller? Dagen är ju inte slut än.... ;)
 
 
Vackra, glada saker, människor och djur att vila ögonen på medans vi väntar på bebis:
 
 
Hmmm, en hel del sommarbilder, jag antar att man både är, ser och uppfattas gladare och vackrare då, samt att färger och ljus gör mycket för en bild.
När båda bilderna togs som jag är med i så var jag gravid, hehe, inget som syns direkt, men tänk, däri magen finns det en liten liten bebis, som kommer vilken dag som helst nu, och som inte är speciellt liten längre! :)
 
Med det här inlägget hann klockan bli kväll, och jag som bara skulle gå in och stryka svärfars gissning från listan, så det kan bli!
 
Jaja, vi får se när vi hörs nästa gång! 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: mama

"Lille prick som Ana sa" har blivit klar att komma ut:)
Fina bilder. Vad snygga resp söta vi är alla =)

2013-02-08 @ 18:55:15
Postat av: elin

Hahahaha!!!!! Snygga hårdrockarbrudar!!!!

2013-02-09 @ 09:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0