tänder och fågelmat

hallå!
jag har fått en tand! jag tänkte att eftersom vi är så duktiga på att föreviga allt som Tilda gör och åstadkommer så kan jag väl även få berätta om min visdomstand som jag kände idag. Höger uppe. nästan helt framme. har inte lagt märke till den men nu är den här. å visare ska man väl bli med åren men det har inte "visat" sig. Höhö.

Supernördarnas supernörd har även gjort egen fågelmat av kokosfett, gammal müsli och solroskärnor. är det sånt pensionärer gör? ja då fattar man ju tanden lite bättre....
Jag hann inte hänga ut den innan mörkrets inbrott (ibland känns det som att man knappt hinner gå upp innan mörkrets inbrott) men såhär blev en kopp.

ja alltså det ligger lite blompapper på golvet men det var mest för att jag skulle få pyssla lite ifred medan fröken "kryp och tjut" roade sig själv i en halv minut.
nu sover ovannämnda, det tog bara en sisodär 45 min att söva henne.
-jag vill inte sova jag kan ju missa nåt!! skrek hon i falsett.

nu ska jag fortsätta att slå in julklappar innan Ola- sapas räddare i nöden kommer hem.

God helg!


Kommentarer
Postat av: Marie Finspång

Kedja fast talgbollen ordentligt nu bara så inte skatan flyger iväg med hela som sist. Hahahaha

2013-12-19 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0