julsaksfynd

Hej!
Eftersom vädret var så sablarns trevligt idag så passade jag på att åka till min gamla klasskamrat Sofia i Eneby!
hon hade en massa julsaker hon ville göra sig av med, och jag hade massa hål att stoppa julsaker i! :)Tilda fann sig snabbt i det fina hemmet, och Sofias dotter Elsa var väldigt gästvänlig och lät henne leka med hennes leksaker, och bjöd även på kaffe och kaka i minikoppar uppe på hennes rum! :) otroligt sött att se, längtar tills jag får komma på fika i Tildas rum! :) ♡ detta kom jag hem med, m.m.  började pimpa så fort Tilda somnat och hann typ hälften... men då har jag något kul att göra en annan dag!
imorgon ska jag jobba till kl 13, sedan bär det av mot gårdeby för att fira Ebbe 2 år!Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Så kul det var att ni kom förbi i snöyran!
Fint det blev med kransarna, hoppas vi snart ses igen!

2013-12-06 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0