fullproppat!

Hello!

Den här veckan har vi fullt upp!
idag var det återträff med föräldragruppen, många söta bejbisar! En Freja, en Ingrid och en Elliot var det som Tilda hälsade på!

imorgon är det älskling som fyller år, då ska vi såklart till olearys bara han och jag! <3
det är ju 2 månader sen vi var ensamma någonstans!

onsdagen bjuder på shopping med svärmor i schtaaan.
ska kolla på ny mobil och köpa färgglada byxor hade jag tänkt! :)

torsdag.... va?! INGET planerat, herregud har jag inget liv eller??

fredag vankas det middag "halv sju hos mig" hos min bästa granne Frida! (Sorry Larsson)

på lördag firar vi Ola med hans familj!

Sen var det söndag igen och vart tog den veckan vägen undrar vi då!!
Hur hann man med att jobba?

Avslutar med efterrätten från i lördags, fiffig sak jag klurade ihop efter lite inspirationsbilder!

Hihi sticklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0