Beroende

Yo!

Gick runt på Willys och hade ont i huvudet... kände lite på nackmusklerna men tyckte inte att jag var så stel..
Så kom jag på när jag åkte hem att jag inte druckit nåt kaffe idag?!!

Visste inte att min kropp reagerade på att inte få mitt dagliga koffein... det måste börjat iom att jag blev en sån lattemorsa som tvingas fika hela dagarna! :)

Så nu sitter jag här, med dagens första kopp, kl 18.24! :)



Imorgon vankas det familjemiddag hos oss, därav Willysbesöket! :)

Trevlig helg, igen då!

Kommentarer
Postat av: mama

Bra Mana!!! Kaffe är livets dryck =)
Ska bli gött med middag ikväll <3

2013-04-20 @ 08:50:16
Postat av: Hanna

Ja visst är det jobbigt när man upptäcker att det där kaffet faktiskt är dödsviktigt!

2013-04-20 @ 11:09:43
URL: http://jagbloggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0