Sen sist

Uuh vem är världens sämsta bloggare??
Moi.
 
Meeen det har varit mycket med allt, och lusten har inte infunnit sig riktigt...
Iaf, allt rullar på! Magen växer, mycket nu tycker jag och det känns otroligt!
Min fina mamma har tillverkat lapptäcken till blivande barnbarnen, och idag fick vi en fårskinnsfäll från mina föräldrar! HJÄÄÄRTAAA!!

Där kommer bebisen trivas!
 
Idag har jag gjort en fin höstkrans till dörren
Fick inspiration av vädret, och alla fina kransar vi gjorde till mässan i lördags, såhär såg vår monter ut
 
Och i söndags fick jag lite inspiration av Ikea magasinet med tyger som landade i brevlådan för några dagar sen, vi köpte ju tyg i början av semestern som jag sydde kuddfodral av, och ett som vi skulle sätta upp i sovrummet, och i söndags fick jag alltså ändan ur och gjorde det!
Det blev fejnt också!
 
Skönt med höst, då får man ny inspiration till att pyssla med saker, jag är en av dom som välkomnar hösten, den är inte lika krävande med måsten och dåligt samvete som den alltmer stressiga sommaren är. 
Tycker jag. Just nu.
 
Vad jag även tycker just nu är att jag borde gå och lägga mig. 
Lyssna lite på ljudbok och sova tills klockan ringer 05.20!
Gäääsp!
Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vill se biiiild på magen!

2012-09-11 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0