Inspiration

Helloj!
 
I torsdags var jag på inspirationskväll med jobbet på floristgymnasiet i norrköping! Mina gamla lokaler! Det var fränt att besöka skolan igen, mycket minnen från det året då jag gick där och lärde mig mitt nuvarande yrke! 
 
Det var en florist där som visade lite tips för höst och jul och även pratade säljmetoder.
 
Det här var ett häftigt band, som funkade ungefär som ett reflexband gör, man kan liksom slå på det på armen, här hade hon dekorerat det med olika grejer och satt runt ljus, mycket fint!
 
Hyacinter är roliga att leka med, dom behöver ju varken vatten eller näring för dom har allt i löken! (lite vatten kan vara bra om dom är väldigt knoppiga, så dom inte torkar innan dom hunnit slå ut)
 
Idag har jag dragit på mig full mundering mot ösregn och gått ut i trädgården och räddat växter från den ofrånkomliga frosten som härjar runt om nätterna!
Min fina passionsblomma fick komma in och bo i en hjärtebåge
 
Nu sitter jag mest bara i soffan och potatisar mig. Ola kommer hem snart från sin match :)
Jag ska kräva hasselbackspotatis när han kommer, för det passar ju så bra med hans namn, och så vill jag ha rödvinssås också! :)
 
Ha en trevlig helg allehopa!
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0