Halvvägs till framtiden

Hejs!
 
Två bloggdagar i rad, inte illa!
Idag var det höstsöndag. 
Trixa klart inne, städa, tvätta, laga gryta och äppelpaj. 
Softa i soffan, kolla senaste avsnittet av True Blood, Kvarteret skatan åker till Laholm till frukost, tvättad bil.
 
Bestämt lite inför veckan, tisdag myskväll med Frida, sessan och Josie, onsdag fikaträff hos Mary, bra början! 
 
Min goa gryta kokad i öl! Serverades med vitlöksbröd och creme fraiche, GOOOOTT!
 
Egen liten äppelpaj med vaniljssås till efterrätt, orkade bara halva, orkar nog andra halvan om någon timme! :P
 
Igår gick vi in i v.20, det betyder att halva graviditeten gått och typ halva återstår! 
Det är otroligt vad fort tiden har gått!!! Nu får det lugna ner sig lite så jag hinner förbereda mig lite också, har ju ett syrum som ska bli barnrum inom 20 veckor är det tänkt... oaaaahhh!
 
 
Tjockis.
Fick knappt på mig kjolen, den måste ha krympt...för det är väl bara magen som växer vid en graviditet va?? :P
 
Nu har vi visst fått besök, en okänd cykel står på gården, jag tänker INTE gå ut, väldigt lite respresentabel som jag är.... 
to be continued...
 

Kommentarer
Postat av: Eva

viklen fin mage Karin! :)

Svar: Tack bästa Berta! Det sparkar och har sig därinne så det är jättemysigt! :)
Karin

2012-09-23 @ 19:13:57
Postat av: Lina

Men herregud vilken fin mage! Vad du har växt sen sommarfesten hos mormor och morfar! Men det är ju meningen!! Jag vill ha receptet på den där grytan! Såg ju jätte gott ut! Mums! Kram

Svar: Åh tack Lina! Ja dom senaste veckorna nu har det gått jättefort med magväxandet! :) Jag får skriva grytreceptet som ett inlägg, men det är ju egentligen mest som med grytor, släng i det man har! :) Kraam!
Karin

2012-09-23 @ 19:15:12
Postat av: elin

Jättefin mage!!!!! <3

Svar: Tack bästa!! <3
Karin

2012-09-23 @ 19:47:04
Postat av: mama

Jag vill oxå ha receptet på grytan. Måste laga till gubbsen på hotte eller förresten DU kan laga den på onsdag=)

Svar: Jaa jag kan laga på onsdag!! :)
Karin

2012-09-24 @ 14:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0