Nytt och fräscht

Idag har vi varit på shoppartur!
Ny bäddmadrass stod på listan, efter den natten jag hade till i lördags så ville jag aldrig mer sova i min säng kändes det som! usch. Har ju ryggont som ni vet, så vi drog till jysk och köpte oss en memoryfoam!
Lite liknande tempur, tror det kan bli bra, längtar till sängen redan!
Ola fick i fredags ett bäddset som present på jobbet, så det ska vi bädda rent med så snart det torkat! :) lyx! Vi
sprang även runt i lite affärer, jag köpte en tröja på hm och Ola fyndade på espirit.
Gick även förbi den här boken som jag såklart måste ha, och så fick man ju en geisha på köpet! ;)ja, den är redan öppnad, geishan alltså! :)
sketagod var den!
Boken har jag inte smakat på än.
Nu ska det göras "smälta mackor" till kvällsmat, det är alltså limpamacka med ost, ketchup, aromat, curry och oregano som får micras i 30 sek och sedan avnjutas med oboy! :P
Precis som när jag var liten! mmmmm!
Lagom till Solsidan
.gokväll!

Kommentarer
Postat av: elin

Alltså dom där mackorna alltså!! Dom åt vi ju varje dag efter skolan, hihihihi!!

Svar: Hahaha, jaa alltså det är ju så jäkla gott! :D
Karin

2012-10-07 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0