Minimandag

Gomorron!
Regningt värre idag, lite vråltypiskt då jag ensam öppnar affären på tisdagar, det betyder alltså släpa på vagnar, leriga ljung och blöta lock med blommor i regnet och försöka få det mysigt och välkomnande ut... piece of cake!

så nu värmer jag mig med frukost och nya favvis-tet


smakar lite jul och det är mysigt!

igår var det sol så jag tog min nya mammatröja till jobbet, tycker mycket om den!

Idag blir det att göra lite ärenden på byn, kolla hans o Greta och såklart hälsa på!
såg att en ny butik ska öppna i centrum, drömboden, det låter lovande!!

Nu ska jag kolla mailen, väntar på ett mail från en blocketannons på barnvagn som jag hittade igår!
blev väldigt kär, då får vi hålla tummarna för att den finns kvar!

Ha en fin minimandag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0