Gjorde en tavla, eller två.

Gokväll!

I dagarna har jag knåpat ihop en canvas till Sally, som hon kan ha i sitt rum!
Eftersom jag är den mest otåliga person jag känner så gav jag den så snart tillfälle gavs, vilket blev ikväll! :) Kanske för att fira 1 1/2 veckas dagen? :)

Canvasduken köpte jag, sen har jag målat och skrivit och ritat!


Sally blev supernöjd och som tack fick jag byta blöja och ta på henne pyjamas för natten! :) <3

När jag kom hem så tyckte jag att det var lite orättvist att inte jag fick nån tavla, så jag gjorde en till vardagsrummet, av samma tyg som jag sydde kuddfodal i somras;
Vet inte hur nöjd jag är, den ser lite ensam ut där den hänger, får väl göra fler! :)

Ja alltså, det här med inredning, det är ett projekt som aldrig tar slut! Never ending storyyyy, aallalalalaaaaa....

Nu väntar jag på att Ola ska komma hem från träningen så vi kan se Solsidan, en timme senare än alla andra!

tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0