Echo??

Värst vad ointressant det blev att blogga plötsligt.

Jag har inte riktigt koll på vad som hänt sen sist, och bloggtorkan beror nog på tidsbrist och en otrolig trötthet på kvällarna.

Varför denna vintertid? Det känns som att all min energi går åt till att hålla mig vaken när det blir mörkt, då får allt roligt pyssel och allt tråkigt städ vänta, tills det ljusnar igen!

Ikväll ska vi iaf på roligheter, 30- års fest minsann!
Ska snart ställa mig i duschen, det var länge sen jag gick på fest och fick sminka till mig! Det ska bli skoj! :)

Idag har jag iaf fått vara ledig och haft lite energi och inspiration för hemmet, den här köpte jag på drömboden, den nya söta butiken på centrum, för en vecka sen, och nu orkade jag pynta till den! Mycket mysigt och bara lite smyg-juligt :)


På förhoppningsvis snart återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0