Från varmt till kallt

Jag har fått en ny knapp på min blogg, Remby, jag blir allt lite skeptisk för det står, att dom bjuder på ett konto och framför visas en * som inte finns att hitta någonstans på sidan... Där ska ju alltså infon om erbjudandet finnas, (och jag tror att om stjärnan fanns någonstans, så skulle det stå att det är en betaltjänst, och att dom bjuder på en månad, el dyl)
Jag kan ha fel, det visar sig väl!

Jopp, igår var det ju jätteskönt väder, så jag tog ut lite grejer i trädgården och började pynta, mellan jobb och födelsedagsmiddag, inte mycket ledigt den här helgen vill jag säga!!

Den här häftiga pelargonen har jag fått som ett skott från mormor! Nu fick jag stadga upp den för den hade växt så mycket! :))

Viol som jag också fått som liten planta från mormor! Den ska få slingra bland mina hemmagjorda rabarberblad i sommar! :)


En brudbukett som jag gjorde den 12:e maj


Och den jag gjorde i fredags, till mammas kompis Erika som gifte sig i Regna kyrka! Jag hade tänkt följa med på vigseln, men den var kl 14, och då stängde ju vi på jobbet... :(
Den blev iaf superromantisk och somrig!

Ja, det är mina tår här nere på bilden! hihihi

Imorgon slutar jag tidigt, då har jag planer på att åka till storstan Norrköping och shoppa kläder, och atteraljer till div bröllop!! (har ju fått lön idag:)

Då blev det dags att ta av sig linserna, ser knappt vad jag skriver...
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0