Robert Gustavsson på Cirkus, Stockholm

Se där ja!

Håret sitter fortfarande kvar så då är det väl dags för ett nytt inlägg!

Igår var vi som sagt på Robert Gustavssons 25 års jubileum!
Bussen gick kl 9.15 från päronträdet, iväg till Hasselbacken för att inmundiga en mycket trevlig brunch. Vi hade mat-tävling och när vi gick därifrån kändes det som att det var jag som hade vunnit. Fy fan vad mycket jag åt.

Här följer en sån där "du är vad du äter" lista, fast då bara till EN måltid...
Kallskuret
Potatis
Rökt makrill
ägghalvor
gravad lax
rökt lax
vitlökssill
färska räkor
gräddfil, gräslök
bröd

Andra tagningen
Viltskav med lingon
Potatissallad
Rödbetor
Mozarellaost
Fetaost
Pastasallad med kyckling
Bulgursallad med räkor
Oliver
Parmaskinka

Tredje tagningen
Pannkaka med sylt, lönnsirap och grädde

Efterrätt
Äppelpaj med vaniljsås
Banan med grädde och chokladsås
Snickerskaka
Färsk frukt
Smoothie
Kaffe

Hahahaa, fy fan vad mycket det blev!
Efter maten fick vi traska ett par meter till Cirkus som låg mitt över gatan.
Showen vad skitrolig, många gamla karaktärer och även lite stand up från mister Gustavsson.
Helt plötsligt kom alla ut med buketter och 90 minuter hade gått, jag fattade ingenting, det gick så otroligt fort!

Mycket bra julklapp från mams o paps!!



Idag har jag varit ute och klippt lite visset i trädgården och även invigt min blomsterbänk och planterat om lite växter inomhus, jag har varit så duktig!

Nu måste vi börja tänka på mat för dagen. Att det alltid ska vara så svårt!

Hoppas ni haft en bra helg!
Baj baj

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj va mycket gott ni åt! Vilken rolig resa ni gjorde! Du har glömt ett namn på dej själv! Kaja min baja!!!! kram

2012-03-18 @ 19:06:12
Postat av: Kaja min baja

Hahaha det kommer jag inte ihåg att jag blivit kallad någon gång!! :) Ja det var en kul tripp! Kram!

2012-03-18 @ 20:51:29
Postat av: mama

Haha och du som var orolig för att du skulle få vara hungrig hela resan.

Lilla Kajsa Varg=)

2012-03-19 @ 13:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0