Lunch

Hello!
Idag lunchar jag och bloggen lite. Vi har det så mysigt så.
Något mysigare var det igår när jag och min styrebrorsa (storasyster i ett flummigt ögonblick:) träffade Malin och Sanna på café aurora igår, satt och lapade sol intill huskanten.
Det var så härligt, sommarkänsla!

Drog ut på sommarkänslan även när jag kom hem och plockade fram grillen från vintervilan och grillade lite hamburgare på kvällskvisten!

tog fram två höga typ barstolar som vi hade i källaren, så satt vi vid grillen och åt, och värmde oss samtidigt! :) Gillar min nya grill!

Så till sist...
Det är fan vad gammal man har blitt på äldre dar!

Hahahaha tom glasögonen är skrynkliga!!

Nu ska jag se om jag kan ta min skröpliga kropp och snitta lite blommor då!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0