Header

Se där ja, då kom lusten (ishockey på tv) att ordna med min tills nu obefintliga header.
Några av mina fina smeknamn jag fått under åren fick pryda den, är så trött på alla klitchiga ordspråk och citat, känner inget som passar mig, förutom kanske detta:
Man får vara som man är när man inte blev som man borde :)

Idag har jag jobbat halvdag, skulle klippa mig kl 14, men så blev Sanna-frissan magsjuk :(
Då tänkte jag att ok, jag kanske kan åka till Elin och Ebbe idag då när jag fick så många timmar över? Men inte det, Ebbe the bebbe skulle vaccinera sig idag, så lägligt! :(
Så jag frågade min familj, vad ska vi göra idag då? Det hela slutade med en kort promenad där jag och mamma skrattade högt åt vår livliga fantasi (att jag skulle springa naken på deras löpband, för att jag inte hade med mig några träningskläder m.m.)
Zorro protesterade mot alla pizzerior i Finspång och bajsade precis bredvid pizzeria maestros gatupratare, medans han blängde på alla som gick förbi.
Vi hamnade hemma hos Anna och drack kaffe och babblade i ett par timmar.
Sen var klockan kväll och då hade jag ordnat det där med min lediga eftermiddag ändå.

Olakillen köpte med sig räkmackor hem till kvällsmat (52 kr styck, vilket jävla RÅN) så var den dagen gjord.

Imorgon blir det jobb på Alléhotell- din oas mitt i Finspång tidigt som attans, sen ska min faster få sig ett besök, har några glasföremål att hämta där, (det där lät som alkohol) men det är det inte, utan typ prydnadsgrejer, ja JAG vet väl inte, jag har ju inte sett det än!

Så jag borde väl somna typ nu, det känns inte som det kommer bli ett problem, men det vet man aldrig när man väl dunkar huvudet i kudden.
Bara vetskapen om att behöva gå upp tidigt brukar ju sluta i sömnbrist.
It's a hard knock life.
Eller vad säger du Zarra Zöderberg?
En liten gullehund!

Häromdagen fick jag ett recept av mamma som hon fått av min andra faster på ett knäckebröd!
Myyycket gott och nyttigt!
2 dl majsmjöl
1 dl solroskärnor
1 dl pumpakärnor
1 dl sesamfrön
1/2 dl linfrön
1/2 dl rapsolja
2 1/2 dl kokande vatten
Blanda ihop, platta ut på plåt, strö över flingsalt.
In i ugnen på 150 grader i ca 55 min
Värt att pröva!

Det får avsluta dagens inlägg!

/Burdan :)

Kommentarer
Postat av: elin

Ja, det var ju synd!! Ebbis fick feber sen på kvällen! :( Men nu känns han piggare! Vi måste ju ses snart!!!!! Puss

2012-03-07 @ 09:21:19
Postat av: elin

Fin header btw!

2012-03-07 @ 13:54:08
Postat av: mama

Zorro sa: "Dom säger jag skiter i allt men det skiter jag i" Citat: Magnus Uggla!

2012-03-07 @ 16:41:43
Postat av: mama

Förresten...du glömde svett hahaha

2012-03-07 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0