Födelsedag

Tjoho!
Idag har jag slutat kl 14, myyycket skönt. Har precis vräkt i mig lunch framför ett avsnitt av "once upon a time"
Om några timmar ska jag vara inne i stan hos Malin, det var inte igår! Fram tills dess ska jag nog bara chilla mest!
Solen lyser med det går ju inte att vara ute för det, kallt och blåsigt tycker jag!

Jo i lördags firade vu ju svärfar, här är lite pics!
Alla till bords
Barbros bordsdekoration- vååår!
Jaffa ligger som en blaffa :)
En bukett som dom fick av mig i julas ;) faktiskt fortfarande fin på sitt sätt.
Tårtan, och så jag som blev så till mig när det skulle serveras efterrätt! :))
DÄ va dä.

I helgen händer det nya roligheter, vi ska på Robert Gustavssons 25-årsrevy tillsammans med Anna och Jörgen!
Fick av mammsi o pappsi i julklapp,det ser vi fram emot riktigt mycket!
Det är bussresa till stockholm inkl brunch och revyn. skönt att allt är ordnat!

Jahopp, dags att dundra vidare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0