Blomsterbänk

ÅÅhh vad jag är glad!
Mitt arbetsrum har tidigare sett ut såhär (städat tillstånd)

blev med tiden smått trött på det... tvingade karln att hjälpa mig med det! Så jag röjde..

så påbörjades projekt blomsterbänk.

Efter någon timme stod den klar, med några krokar till!

Invigning!

Vilken förvandling! Jag är Så nöjd! :)

Här är lite grejer som vill flytta ut i trädgården snart snart snart...




Idag har det även hunnits med en sväng till IKEA, som ni såg på föregående inlägg, och lite fotografering utomhus.

Igår firade vi Olas pappa Greger som fyllde 25, fast baklänges med god mat, sällskap och melodifestival.

Nu måste jag verkligen göra kväll, det är ju redan måndag imorgon!!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: mama

Fick du äntligen din blomsterbänk! Jättefint=)

2012-03-12 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0