It's my birthday!

I'm gonna party like it's my birthday!

VA ÄR DET FÖR DAG IDAG? ÄR DET EN VANLIG DAG? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR KARINS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRAAAAAA!!!!!!!

Vilken dag!
Har jobbat hela dagen, men ändå tycker jag att jag har blivit firad!
Över 60 pers har grattat mig på fb, och har fått många sms och ELIN har ringt och sjungit för mig! <3

Dagen började med att jag hämtade smörgåstårta från café aurora, som var väldigt god!
Jobbisarna godkände den iaf.
Dom hade köpt en present till mig, finingarna!
En ros och ett smycke från Yggdrasil fick jag

Så när man köper ett smycke därifrån så planteras ett träd någonstans i världen! Bra present!!!

Sen bjöd dom på Östgötatårta till eftermiddagen, muuums!


Vilka fina arbetskamrater jag har!

När jag kom hem från jobbet stod det här i hallen

Han är så duktig på att slå in presenter min fina sambo :)

Inuti fanns deeeeeeeet
*trumvirvel*


En HUSQVARNA SYMASKIN!!!
YYEEEEEYYYYYII!!
Riktigt nice, speciellt när jag önskat mig en (sen jag fyllde 25 god damn it;)

Nu ska jag bara köpa trådar så kan jag sy när jag vill! :)
Måste alltid låna mammas såfort det är något som ska sys.

Sen var det dags att få sig sin gratismiddag från o'learys för detta år, mamma och pappa mötte upp oss och vi åt, och åt, och åt, och åt och nu är jag fruktansvärt mätt och törstig! Men det var jättegott allting!



Efterrätten, kom inte ihåg att ta kort innan!
pappa och mamma är djupt koncentrerade på glassen :)

Nu ska jag lägga mig horisontalt och bara jäsa!

TACK ALLA FINA FÖR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!!
KRAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: elin

Ja, klart man ringer och sjunger!! Vilket var bäst: den traditionella ja må hon leva, eller yoyo shortie its your bday??!! Tough call!! :) Perfekt med symaskin, då kan du sy mina gardiner!! ;) Puss!

2012-06-15 @ 21:58:09
Postat av: mama

Varför är jag så ful??? Stackars mig!

Vad liten och behändig symaskinen såg ut.

Lätt att stoppa in i bilen när du ska åka till Elin och sy hennes gardiner =)

2012-06-16 @ 09:14:33
Postat av: elin

Precis så jag tänkte Mai!! Höhö!! :)

2012-06-16 @ 16:56:03
Postat av: mana

HÖÖÖÖHÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖÖÖ Roliga ni är då!

Kan kan börja med att sy igen Elins trut med nya symaskinen, eller varför inte sy ihop hennes fingrar så hon inte kan skriva på ett tangentbord! ;)

2012-06-17 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0