IKEA

Hejje på er!
Idag har jag och mitt hjärtas fröjd varit på IKEA och flanerat. Vi hittade hutch med lådor till kontoret, kompletterade några tallrikar av seriern "arv" och investerade i gjutgärnsgryta samt gjutgärnsstekpanna! m.m., ska tilläggas ;)
Stektermometer, litet smidigt rivjärn och "sil" till att ångkoka grönsaker.
Vi storhandlade på viberga på vägen hem och grillade hamburgare av ekologisk köttfärs som vi hittade på billig peng, naaaajs!
Såklart började det regna när Ola skulle grilla så han tog skydd under äppelträdet! Tur ibland att vi klipper dom så dom nästan når ner i backen! :)
Igår var vi på o´learys och firade Barbro igen, som bekant så äter ju födelsedagsbarn gratis 3-rätters där, vilket nog var en lönsam idé av någon fiffig person, eftersom (jag antar) att väldigt få går själv och äter.
Imorgon är jag nästan helt ledig igen, ska hjälpa chefen att köra blommor till Allsång på slottet, sen får jag se om jag jobbar lite till. Underbart med några lugna dagar!!
(mamma trodde att det var migrän jag fick i lördags efter jobbet, jag har aldrig haft det förut så kände inte igen symptomen, förutom huvudvärken) så jag behövde nog ledigt!
Nu ska jag kolla tv!
Hööörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0