13 dagar senare

Skrivet lördag 2/6

Bomchackalack!
Nu har jag tagit helg, har jobbar 13 dagar i sträck, så jag känner mig väl unnad några dagars ledighet!
Planen var att vi skulle åka till Torekov, men eftersom vädergudarna alltid missunnar mig sol och värme, så satte dom in ett litet lågtryck just den här veckan och helgen...
Ja ä inte bitter!
Det är bara så typiskt.

När jag kom hem idag då, så satt jag och tittade på några skator som levde runt på tomten, och blev nästan blind på kuppen, i säkert en halvtimme efteråt hade jag vita fläckar i synfältet (ungefär som när man tittat på solen eller på en lampa) så när jag tittade på Ola såg jag inte hans mun, eller när jag skulle hälla upp mat, så såg jag inte vart jag hällde,
skitläskigt var det!

Nu är det helt borta som tur är!
Efter maten la jag mig i soffan och somnade, när jag vaknade hade jag världens huvudvärk, och har fortfarande. Gosar med min vetekudde för tillfället.
Det kan vara besvärligt att vara ledig märker jag! ;)

I veckan har jag varit duktig och promenerat till jobbet, tom i tisdags när det regnade, jag drog på mig regnbyxor och regnjacka, full mundering. Så regnade det tills jag kom till slottet, då hade jag fått upp värmen och visst började väl solen skina... var übersvettig när jag kom till jobbet, fräsch tjej.

Här skulle det kommit en bild på mig när jag stod i regnet i parken. Men varken vädergudarna eller tekniken är särskillt välvilliga av sig.

I nästa inlägg hoppas vi på lite positivitet!

Kommentarer
Postat av: mama

Usch då..det där lät inte bra! Du får inte jobba så där hårt!

Var hemma och vila nu ett par dagar!

2012-06-03 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0