Bröllop!

Hallå hallå, sveriges flitigaste bloggerska här... 
Har haft lite bloggtorka, men idag känns det nästan straffbart att inte blogga om gårdagens händelser!
 
Nämligen 
Malin och Antons bröllop!

Det var en underbar dag fylld med kärlek, tårar och skratt! Många fina känslosamma tal och roligt spex från dom båda toastarna Pålle och Martin.
En underbart god trerätters meny och en fin fest på en fin herrgård!
Brudföljet var så vackert, (inte minst blommorna ;)
 
Jag och hjärtat
Finingarna precis vigda i kyrkan
Jag får krama fina Malin!
Häftiga brudarna, det behöver inte alltid vara så stelt och formellt på ett bröllop som ni ser ;)
 
Finklädda tjejer!
Bruden och hennes florist aka gamla vapendragare :)
Fina Edlin och Jag
Dvärgen och Jätten
Tärnan Jenny och Elin krigar med såpbubblor på festen
Skithäftig bild på en mördande god tårta (hahahha)
 
Sen var det mest suddiga dansbilder, några roliga filmer där alla står och shakar loss till "Boten Anna" men jag har ingen aning om det går att lägga upp filmklipp på blogg.se?
 
 
 
Här är några bilder jag tog när jag gjorde buketten, inte den på mig, den tog ingalill! :)
 
 
Antons corsage
Brudbuketten
 
Snygga detaljer
 
 
Tärnbuketterna 
 
Tärnbukett med best mans corsage
 
I festprogrammet hade dom skrivit några rader om alla gäster, såhär stod det om mig:
Karin Söderberg
Barndomsvän till bruden och floristen bakom brudföljets buketter. Karin är en uppfinningsrik person som älskar att inreda och hitta på nya lösningar på saker. Hon och bruden hade ofta "glackparty" när dom var små. Vad det gick ut på? Måla tånaglarna i olika färger och äta vaniljglass med oboy. Blev en gång utsedd till Victoria Beckhams lookalike efter att bruden skickat in en bild på henne till veckorevyn.
 
Gulligt va? Tror jag har det där urklippet från veckorevyn någonstans... :))
 
Tack kära Malin och Anton, för att vi fick vara med och fira er stora dag! Det var ett riktigt nöje, all lycka och kärlek till er!
 

Kommentarer
Postat av: mama

Sagolikt fint bröllop! blommorna var jättefina, du är då duttig mana:)

2012-07-01 @ 18:39:40
Postat av: Sanna

Så fina konstverk du gjort:)

2012-07-01 @ 22:13:38
URL: http://Sannadalle.blogspot.com
Postat av: Eva

å vilka fina blommor Karin!! Va du är duktig!! kram

2012-07-02 @ 19:08:21
Postat av: Karin

Tack Mamma, Sanna och moster!

2012-07-02 @ 19:21:29
Postat av: Lina

Ååå va duktig du är Karin!!! Så fin buketten var och dom andra blommorna! Är jäkligt impad!!

2012-07-02 @ 22:05:07
Postat av: Karin

Tack Lina! Det värmer i hjärteroten att få så mycket beröm! :)

2012-07-03 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0