Våreri

Cha!
 
Har precis ätit en tesked kokosfett, det var precis som min syster sa, konstistens av stearin och smak av kokos!!
(Det ska tydligen vara bra för mage, hälsa, kropp, själ, miljön, naturen, djur, regnskogen, statens järnvägar, a-kassan, syn-och hörselskadades riksförbund, landstinget.... kanske gick lite långt där på slutet....)

Håller på och gör vårfint hemma, det tar sin lilla tid att städa ut allt vad jul innebär...
Julstjärnorna var jättefina, har inte tappat ett blad ens...dom ligger i komposten nu! :D
Hahahaha men jag orkar inte ha dom någon annanstans, och till nästa jul överlever dom ändå inte!!


Imorgon fyller chefen år, då ska vi ut och äta på café aurora på kvällen! Dom ska laga lax-och skaldjurssoppa med vitlöksbröd och paj till efterrätt till oss!
Muuuums!
Schysst av dom att ha öppet även fast dom stänger kl 18 på vardagar nu (när det är vinter)

Idag på Mandagen har jag och Anna varit på byn en sväng, det blev inhandlat en mascara, nagellack och TOFSAR (vart försvinner dom??) på sminkshopen. Jag var "ledig" i dag med...
Å så in på Ica en sväng för att köpa goa grejer till räckmacka ikväll!! :))
Guuuu va Gött

Bäst att ta tag i det  då!

K ram :)

Kommentarer
Postat av: elin

Haha!! Bäst att inhandla lite kokosfett och göra en riktig tjänst för samhället alltså!! Hahahahahahaha!!

2012-01-18 @ 22:23:00
Postat av: mama

Hej mana, Snart ar det mandag igen och da kommer vi hem:) Hoppas du far vara "ledig" da med..Du kan val ringa sminkshopen och fraga om du kan ta comp? hehe

2012-01-22 @ 00:44:51
Postat av: Sarah

Det var så roligt att träffas! Här är min blogg: http://lovemetopieces.blogspot.com/

2012-01-22 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0