Loppis

Goddag!
Det blev en sväng på hjärta-smärta förut, jag och Anna hade lite mini Mandag och tog en sväng.
Några direkta "fynd" blev det väl inte, för jag tycker att dom är bra på att ta betalt för vissa grejer, men man får se det som välgörehet, pengarna går ju till något bra, och jag tror t.o.m. att dom som jobbar där gör det ideellt!
En kakburk och en tårtspade blev dom lyckliga nyinflyttade på gröna vägen!
Den här lille killen kommer väl också hänga här en del när mamma och pappa nu är påväg till karibien!
(Han tyckte kakburken var jätteläskig för när jag skulle ta det här kortet for den ner på backen och skramlade lite, hahahha sen vägrade han sitta nära den!! :)
så kan det bli!! :)
Vi hörde förresten om Mammas o pappas resa på radion förut, dom var tvungna att gå av planet för det bodde visst en liten mus där som kunde tugga sönder saker!! hahahhahaha... stackars mamma o pappa, alltid händer det något oförutsett när dom ska ut och resa!
Dom fick ta ett annat plan till köpenhamn och sen därifrån flyga till new york... tur att dom inte skulle med något anslutningsflyg!!
hihihihi...:)
Hepp hopp, nu till matlagning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du ar rolig mana. Alla har halsar till er och zarra, puss

2012-01-13 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0