Liten

Hejsan!
Satt och kollade lite på min gamla mail och fick se att jag har en hel bunt med foton som jag lagt upp innan jag hade blogg.se och bloggade från hotmails sidor.
Vad glad jag blev! Trodde att dom fotona var borta för alltid, tror att orginalen ligger i någon gammal dator som krashat, kanske brända på någon skiva som ligger i någon kartong. Orka leta.

Såhär liten och korthårig (och slät och snygg) var jag för ca 5 år sedan



Vi var nog lite busigare och i gasen på den tiden...



Anna och Mallan var iaf långhårigare!!


Det här var väl första gången jag träffade Sanna


Häftigt!
Nu för tia skulle jag aldrig orka med att festa så dant!

I nästa inlägg ska jag presentera trettonaftonsmiddagen vi hade igår, men batteriet måste tydligen laddas i systemkameran om jag ska få in några bilder i datorn...

(finns det någon som inte vill vara med på bilder från förr så säg till!)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0