lilla Dagen D

Då var dagen här, den 10 dec, när jag skulle gå ner i tid! Det känns så overkligt, att det redan är dags, i förrgår var det två månader kvar till BF. Ingen fattar nåt, allra minst jag!

Jo så iom min halvtid som börjar idag så ligger jag i sängen och skriver detta, börjar kl 14 idag. Riktigt skönt just på en måndag, annars föredrar jag nog att gå hem tidigare.

och julen närmar sig! Därför var vi igår hemma hos Sara och bakade julgodis! 4 olika sorter, vanlig kola, saffranskola med kokos, chokladcrisp och rocky road så klart! :)

Sannas och min chokladiga smet :)

Brudar vid kolaspisen


Mallan och Mary förbereder rocky roadsen


Förra veckan var vi på vårt årliga julbord med blomsterhallen! där jobbar bl.a. Jenny, som bakat det här dunderfatet med julgodis! (nästan lika snyggt som våra bitar igår eller hur tjejer?;)



lite fler bilder från den kvällen

elden var inte alls blå utan vanligt gul, men det uppfattade inte min mobil!


hungriga brudar!


se så, då börjar det bli dags för mig att gå upp tycker knölbebis i magen ,som rultar runt och spänner sig!
då får jag göra det då!

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0