Rubrik

Välkomna på husvisning! Nu sitter holken uppe, för alla småfåglar som är intresserade att titta, det är först till kvarn som gäller, så var inte blyga! :)


Jahapp, så var det sista firandet över för herr Hasselgren.
Det blev en mycket lyckad och lång lördagkväll, med helgrillad oxfilé m.m.
Jag har fostrat mina svärisar bra tycker jag för här är mitt sidopaket! :))
Jordgubbar!

Dukningen, samma som helgen innan, men den stod sig bra så den fick vara kvar!

Lööööv <3

Mycket härlig himmel på kvällskvisten!


Eftersom bilder som tas med systemkameran alltid blir lite krångligare att lägga in i datorn så har den här händelsen inte kommit upp på bloggen.
NÄMLIGEN MORDET PÅ GRÖNA VÄGEN 9!
En duvhök seglade ner och mördade en duva mitt på ljusa dan i vår trädgård! (vi såg det inte, men den var i full färd med att plocka det stackars offret när vi varsnade händelsen)

Den var inte jättenöjd över att vi var ute och fotade den, men eftersom den var ungefär lika stor som duvan så hade den inte möjlighet att flyga iväg från oss! Så vi packade kameran full med bilder! :)
Kanske "mitt i naturen" är intresserad av en bild? bara att höra av sig!

Imorgon är det valborg och jag ska jobba hela dagen, sen är vi bjudna till mamma och pappa i stugan för lite umgänge på kvällen. Naaajs!

BTW, Zumbapasset gick bra, träningsvärken sitter fortfarande i, börjar släppa lite (3:e dagen) usch så otränad man kan vara. Men nu är jag på gång! :))

Dags för en dusch, inte lukta usch!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad du och Ola är fina på kortet!

Skicka in bilden till Mitt i naturen, så blir det glada tror jag.

Puss!

2012-05-01 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0