Fina dagar

Gokväll!

Nu ska det bli ändrig på saker härikring! Jag har nämligen skrivit in mig på Aktiv igen! (som ni kanske vet så håller vi det stället med blommor i veckorna, så vi får träna gratis där)
Tyvärr har jag ingen att träna med i nuläget, så det kan bli si och så med motivationen... tanken är iaf att jag ska gå på pass, zumba, spinning, gympa m.m. och då kanske det är så kul att jag inte behöver något dragplåster!
Ska iaf försöka mig på mitt livs första pass Zumba imorgon efter jobbet!! IIhh! :)

Idag var det Marndag igen (nytt namn på Mandag:)
Anna var inbokad på möte så det var jag och mammsen som drog iväg på uppdrag!
Vi tog peugoten och börnade iväg till Wallmokrans i Ljusfallshammar! Dom har bara öppet till 15 på onsdagar, så det blev lite brådis iväg!
Jääättemysigt är det där, och vi handlade lite smått, samt fikade!

Fin ugglering :)
Doftljus med lavendel och eucalyptusdoft!
Fika på framsidan!
Hahahaha, kunde inte låta bli att lägga upp det här kortet, också!
Det kom en "liten vindpust" :)
På ladudörren fanns det en lapp där det annonserades om fågelholkar som såldes hos en familj i Ljusfallshammar, dit börnade vi såklart vidare efter det blåsiga fikat. Självklart kom det med en fågelholk hem, för det har jag velat ha ett bra tag!
Den var trären med röd plyfa som tak, så den fick en make-over nere i arbetsrummet, där står den nu och torkar! :)

När jag fyllde 25 år fick jag många fina presenter, bl.a. ett presenkort på en ansiktsbehandlig på sportbutiken av min kusin Jonny och hans fru Therese!
Igår var det dags att använda det tyckte jag! :)
Det stod inget datum på så det gällde fortfarande!
Det var superskönt och mysigt, så TACK Jonny och Therese!
Fick vatten och frukt då jag skulle sätta mig och slappna av innan behandligen! :)
(tog kortet efteråt, skulle ju slappna av;)


Strax efteråt vankades det gofika hos Sanna i hennes fina hus!
Mycket mysigt och lite sent blev det, för lilla mig som skulle upp tidigt då... Men det tar jag igen inatt!

Det var mina senaste dagars förehavanden!
Snart helg igen, en solig sådan lovades idag på nyheterna, passar bra då vi skulle vilja grilla till Olas födelsedagsmiddag på lördag!

See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: mama

Holken blev ju jättefin ju:))))

2012-04-26 @ 13:59:57
Postat av: elin

Wallmokrans har mycket fint!! Hörredu Mana, du måste skriva dit Luven som ett smeknamn där uppe i headern!! Eller var det du som var Luren?! Haha!!!!!!

2012-04-26 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0