Påsk 2012

Så var påsken över!
Fredagskvällen spenderades hemma hos svärföräldrarna med god mat och umgänge!

Påskafton jobbade jag, som en tokig! Det var mycket folk och det är roligt, ännu roligare när man mår bra och orkar som man ska, men det har jag ju inte fått gjort den här påsken tyvärr... hoppas den här satans förkylningen går över jävligt snart... Jaja i vilket fall fick vi godigod påskmat i Bleken på em.

Till bords!


Fina syster

Zorro och his little pony...

Fina mamma

min tazzle och gula påskklänning ;)

Efterrätt!


Påskdagen bjöd på 30-årskalas i Kumla!
Vi blev lite reducerad skara som åkte, jag, mamma och pappa!
Här är Svea och hennes pappa Andreas

Mamma Lina som fyllde 30 och Svea busar med (min) pappa Stefan

Gulligosigt med storpudel som har massa fluffig päls man kan mysa med!!
Sööööööötis!



På kvällen blev vi hembjudna till våra fina vänner Erra och Josie!
Vi fick fajitas och gino till efterrätt.
MUMS!




TACK min familj och vänner för en jättefin påsk!
Jag har inte behövt laga en enda maträtt och det har varit så välbehövligt eftersom jag inte mått så bra!

I veckan stundar mer födelsedagsfirande. Det är morfis som fyller 75 år imorgon! Honom ska vi i släkten fira på o'learys med bowling och mat!
Och i helgen ser jag och Ola fram emot rådjurslårstek och potatisgratäng i Gårdeby hos Elin och Staffan!! :)

Livet är fint! <3

Kommentarer
Postat av: elin

Gud vad fint kortet var på Svea och Morrgan!! Ja, det blir riktigt mys i helgen!! :)

2012-04-10 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0