blomster

Först:
Grattis Ola på namnsdagen!
Bara för att det var en sån viktig bemärkelsedag idag så trodde herrn att det var helt i sin ordning att både dricka öl och få sina matsäcksmackor gjorda av sin sambo.
Det sistnämnda gick jag inte med på, någon måtta får det vara! (och så tog jag själv ett glas rött, bara för att fira:)

Fasen vad den här veckan har gått fort!!
Redan fredag imorgon, skönt. I helgen händer det ingenting, det ska bli dåligt väder har jag hört, så jag tänker pyssla inne! Ska jobba några timmar på lördag med, så där försvinner den dagen i ett nafs!

Anna tyckte att jag skulle lägga upp lite bilder på arrangemang jag gör, så "folk förstår hur duktig jag är" - det trodde jag redan var självklart (!?) men jag tog ett par bilder ändå, och jag får väl fortsätta med det!
På tal om jobb så var jag hos en av mina brudar igår och pratade brudbukett!
Wow, den kommer bli fiiin! Roligt!

Ett gulligt snittarr med ros, hortensia, nejlika, plättar i luften och nålar. sött i sockerskål!
Lite tuffare arr med piontulpaner, anthurium, rosor, murgröna och äppelgrenar från min trädgård :)
Sitter i en snygg trådkorg med vaxat papper
Bakom har jag satt min gamla tapet i ett gammalt fönster, och målat bordet i en grön färg som passade perfekt till!
Imorgon blir det nog fler blomsterdekorationer gjorda, det brukar kunna gå åt när det är helg! :)
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0