Massa o mässa

Woouch vad mycket inlägg nu på sistone!
Lite ny färg till bloggen också, härlig hortensia som jag älskar!

den här helgen alltså, jobba lördag, och mässa söndag. Utvilad jag känner mig! not. Tur att den här veckan inte bjuder på massa jobb iaf, ska jobba på hotellet både onsdag och torsdag så det blir lattjolajban! Det var mamma som insisterade då storasystern kanske landat på cypern by now. FUUUSKIGT ANNA!! ;)

I lördags hade vi iaf mys med gottigott

En liten fjäril hade matchat lampan


Mässan då...liite besviken på arbetena, förr har dom verkligen tagit i och gjort fräna grejer men i år rann inte riktigt inspirationen till tyvärr.
Men det här var fint!
Kanske klä in julklapparna med mossa i år?

Snyggt


....

Igår såg vi Pirates 4 eller vilken i ordningen det nu är, jag tyckte att den var BRA! har hört många som inte tyckte det men den var ju häftig och jag älskar CAPTAIN JACK SPARROW!!
Han är skicklig den där Depp.

nåja, nu vare dags att sluta!
vi säs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0