Dröm sött??

Go kväll!

Häromnatten drömde jag att Ola var en vampyr, vaknade precis innan han skulle bita mig i nacken och festa på mitt blod. -För mycket Vampire diaries/ true blood/ twilight??
Inte lika romantiskt när det är man själv som ska bli biten. uuuh

Inatt drömde jag att familjen skulle på bio, och jag fick själv åka och parkera, medans dom andra gick till bion, jag betalade flera gånger i automaten, det slutade med en nota på 300 kr i parkeringsavgift.
Jag blev så sen att jag fick äta pizza själv på en pizzeria för dom andra hade redan ätit färdigt någon annanstans.
När jag skulle gå såg jag att jag hade fått biljetter till en annan film och skulle ringa Ola men då strulade mobilen till och jag kom åt någon knapp där jag återställde hela alla inställningar och fick bara på någon vädersajt.
Sen kom jag på att jag hade en kundvagn med dricka från systemet med mig som jag var tvungen att lämna i bilen för det fick jag ju inte ha med mig in i bion, när jag lastade in skulle någon annan snubbe också lämna sina grejer i min bil.
Allt detta medans dom andra satt i biosalongen och filmen hade börjat!!
FYYYY Faaan vilken jobbig stressig dröm!
Allt bara gick åt h-vete hela tiden.
Vad kan detta betyda då? Att jag aldrig hinner det jag vill?

Nåväl, idag har jag iaf hunnit med lite för jag och Olan var i stan och shoppade lite.
En hylla till vardagsrummet i valnöt med infällda spots på Em, den var i utgående sortiment så vi fick 20% avdrag!
En fin vit ryamatta också till vardagsrummet som var billig på rusta! den kostade väl drygt 800kr medans dom kostar ca 1500-2000 kr på mio eller Em!
Bra affär!

Nu ska vi käka kvällsmat och kolla på film! Imorrn är det måndag igen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å herregud vilken jobbig dröm! jadu, du har nog kollat på för mycket vampyrer! kram! moster Eva

2011-09-26 @ 18:51:08
Postat av: Karin

Hej moster! Jag har ju avsnitt två i säsong tre som väntar på mig!!! :)

2011-10-02 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0