fest och svans

Helloj!
I helgen vankades det fest på storängsskolan! Nyrre och Engbergs gemensamma 30 årsfest, en superrolig kväll, VÄL uppstyrd!
Jag har fortfarande träningsvärk efter den där limbon som jag blev övertalad att vara med på! Usch vad jag är otränad. Jag fick med några små bilder iaf

En rolig snubbe som tydligen kände grabbarna från förr. Underhöll med dagens väderrapport! :D

Dansgolv!!

Jag bad dom här två killarna förklara vad som hände på den här bilden men dom hade inget bra svar! :)

Dansgolv igen! Den beryktade limbon!

Me and my monkey Ola orangutang on the dancefloor!




Vidare då..
Idag har vi varit på IKEA. Jag slutade tidigt och det kunde Ola också, så vi bestämde att vi inte hade så många ikea-glas kvar och drog iväg. Det blev en present till Petter (grattis idag!) en bokhylla (ful men mkt praktisk i "kontoret" En ny kudde till mig som ständigt har kudd-problem, Ramar till min tavelvägg som ska bli någongång i vardagsrummet, och såklart bunkrade vi (jag) upp med ljus till hösten! :)
Inga vita plädar dock. Dom var bara gräddvita, eller beigevita. Vi måste ha vita. För att det ska matcha mattan. Det är inredning på hög nivå av det nymålade vardagsrummet!


Så kom jag och tänka på en sak när jag såg lite reklam om Outsiders på tv. Att jag tyckte det var nog att gå på ikea med sambon, ha olika åsikter om allt, försöka komma överrens, få tid att åka, orka åka, och, som dom sen mitt upp i allt gå runt och vilja vara varg istället för människa.
Vissa människors högsta önskan är att plastikoperationerna ska gå så långt framåt att så att dom en dag kan få en fullt fungerande svans.
Det måste kännas jobbigt. och lite fury. :)

Nog snackat för idag.
Håll ställningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0