Görls and horses and dogs and cats!

Tjenixen prixen dixen mixen fixen!!

Nu har det gått en vecka till av det här livet, och vad sysselsatte jag mig med då? inte en jävla aning.

Men i helgen har lite iaf fastnat i mitt medvetande. Eller på kameran.
I fredags firade vi Olas brorsa Petter med stompa och ståt! Eller trevlig middag hos svärföräldrarna med flygande jacob och blåbärspaj OCH kladdkaka. Och paket. Inga sido till mig, lite minus i kanten...
Tog bilen dit och benen hem vid tolvhugget.
Jag hade på mig: leggings, termobyxor, två tröjor, jacka, mössa, vantar, halsduk när jag gick hem. Ola hade jeans och jacka. töntigt! :P

På lördagen var det tjejdag/kväll med Hannabanana, Fridolf och Joss the boss
Vi planerade det hela in i minsta detalj och det började i stallet hos hannas häst Gossip och några andra som hette Snippan, Tom cat och samuraj. Dom sista tre var ett skämt.






Efter ridturen bjöds det på gofika av Frida och det uppskattades av ALLA! :)

Efter en handling och ombyte var vi på plats hos hanna och lagade till en maträtt värdig nobelfesten!

Mätta och glada spelade vi spel och vann en gång var, så stämningen skulle vara på topp!

hannas tre katter var med på varsitt hörn och busade vs gosade!


En myyycket skoj dag med brudisarna!!

Nu ska jag duscha sen kolla på Damon! 5:e avsnittet!!

So long bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååhhh totto, vovve och katter!! kan det blivit bättre?! OCH DAMON!!!!!!!!!!!!!! nice weekend!! :) jag får vänta till 18e november jag, suck... :'( haha!

2011-10-18 @ 07:19:01
Postat av: Hanna

Jag visste inte att du hade en blogg! Det var Johan som sa att det fanns bilder här så jag var tvungen att kolla! Du tog visst mer bilder än jag trodde. :D Och det ser ut som att vi hade riktigt trevligt hehe!

2011-10-18 @ 20:25:12
Postat av: mallan

tycker ja känner igen de där hästarna och skogen :)

2011-10-23 @ 15:56:31
Postat av: karin

Jomenvisst vettu Hanna här på bloggen kan du läsa allt aktuellt! :) jaså mallan, har du ridit där månne? Det är ute i hällestad!

2011-10-23 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0