Lussekatt vs lussebulle

hej i dimman!
Idag har jag spenderat eftermiddagen hos min fina vän Anna-Carin i Sonstorp! Vi har bakat lussekatter, eller lussebullar, eller både och! :)
Jag kallar iaf dom snurrade för katter och dom "vanliga" bullarna för bullar. så. klargjort!
A-C propsade på att bullarna skulle ha lite färg så därav den svarta nyansen :)


Jag skulle ta ett jättefint kort på Iris när hon låg platt på golvet med öronen utsträckta, hon tittade rakt på mig med sina bruna hundögon och jag tänkte att det här blir en skitbra bild.... så kom husse hem och allt jag fick var ett rusande ben på väg till dörren! Hahaha!
En mycket mysig kväll som måste få bli tradition!
På väg hem stötte jag på en vägg av dimma. Såg INGENTING när jag skulle backa ut från deras uppfart, och såg kanske 10 m framför mig på den krokiga vägen hem från Sonstorp, hur äckligt som helst när man inte känner vägen och dess kurvor så bra. Plus att närsom kan det stå en älg mitt på vägen.
Nä, det tycker jag inte om!


Imorgon är det man-dag på hotellet. Alltså måste jag gå och lägga mig snart, men det tänker jag inte göra än. ha!
Vi får se vad för kul dom har planerat, en resa till Peugeot i Norrköping? Hämta någon mystisk koppling på Swedol? Nya kylskåpsben på Elektroscandia?
Vem vet vad för roligt man får vara med om!! ;)
Då hörs vi en annan dag!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0