Pieces

I'm ALIVE!
Konstigt att beroendet med att blogga går så upp och ned...
Nu kommer en liten update då om vad som hänt i mitt liv dom senaste veckorna

Våren kom till stan, VÄLKOMMEN!

Omplantering av kära pelargoner, skitsnyggt jag vet


Spa med sis





Superdupernajs!

Mormor 70 år! GRATTIS!
Träffade supersötastegosivosigaste Svea!

hahaha hur go får man lov att bli??

resturangbesök, västerbottenostsoppa, grillad oxfilé o pannacotta INTE FEL!


Sen har vi ju Nordiska trädgårdsmässan som var i helgen, skörden därifrån har jag inte tagit kort på än, men det kanske kommer! Några häftiga kryddor fick iaf hänga med hem, apelsintimjan, basilika, mynta "hot and spicy" m.m. Hoppas dom tar sig!

Nu ska jag vara en riktig sucker och kolla på Big Brother, fy! :)

Kul med en update va? Hoppas ni gör detsamma! Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skiiiit kul med update;) me like!

Vi måste ses snart! Puss

2011-03-28 @ 23:13:19
URL: http://minbebis.com/blogg/dellasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0