Kung kalle

Igår fyllde Victoria år, inget jag brukar kommentera eller bry mig särsilt mycket om, men när jag tittade på firandet på Öland igår så kunde jag inte sluta le/skratta åt vår söta kung!! Hahahaha han är ju för härlig, satt och fingrade på sin poncho och fick tillslut på sig den och såg ut som han satt i en sopsäck! :D
Jsg tycker om Kalle, han är personlig, inte så tillgjord eller stel!


Nog för att kungafamiljen har det bra, men andra kan ju välja om dom vill sitta ute i regnet eller inomhus på sin födelsedag.

Ja, nog med det.

Semestervädret har som vanligt varit skitdåligt. stormat, regnat och ruskat.
Jag vet inte om jag blir straffad över att jag inte unnar andra människor fint väder när jag själv måste jobba. Jag tror det, men det är ju så svårt att glädjas över andras brännor eller härliga soldagar när man själv måste vara inomhus. Jag blir rent av förbannad, men måste sluta upp med det för det här håller ju inte.

Nu ska jag laga mat, har lagt kött i marinad som ska wokas med färska grönsaker, de ni!
Har inte varit hungrig förrän nu för ostbågarna blev inte uppätna igår och gårdagens ostbågar är det bästa som finns!! sega och härliga!Tur vi tog en promenix förut.

Tjarå på er skrothögar!

Kommentarer
Postat av: mama

Hellodiburde det är bajsväder här med=(

Tråkigt för er men det blir snart bättre=)

2011-07-15 @ 15:57:00
Postat av: elin

JAG ÄLSKAR OCKSÅ SEGA OSTBÅGAR SOM LEGAT FRAMME EN HEL DAG!!!!!!! MMMMMMMMMMMMMUMMA!!!!

2011-07-27 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0