Resa

Helloooooo!

Vet ni vad jag gör? Jo jag letar sommarkläder i garderoben!
Snart ska vi ut och resa igen, Thailand och Malaysia är det tänkt!
En så underbart efterlängtad resa, det kommer bli fantastiskt skönt, är ju vad jag hoppas på, såklart :)
Snart är jag här igen

känns helt ofattbart!

Annars då... inte mycket
Har varit duktig och tränat 2 ggr den här veckan, kunde tyvärr inte börja förrän nu för jag har ju varit sjuk precis som alla andra, jäkla influensa! Jag var snäll och överlät den till Ola i början av veckan, tyckte det var hans tur. Nu börjar han också bli frisk, skönt att få lite hjälp här hemma, inte passa upp på någon som ligger i soffan hela tiden, det är ju jobbigt!! ;)

Har städat bort julen nu, kändes som det var dags och skööönt är det att allt är väck. nu kan våren få komma! nej tack, ingen snö fram till mars-april i år!

En annan grej är att jag ska gå en nybörjarkurs i italienska! Sant eller falskt?
SANT faktiskt! Jag och A-C ska varje måndagkväll fram till påsk plugga italienska!
Hur kommer det sig undrar du?
Av en händelse så ska gun-britt som jobbar hos oss ibland starta kursen för att liksom ha något att göra. Och vad kan inte detta leda till då? studieresa till rom? milano? bergamon? sicilien? jag har alltid velat se Italien, och det gör nog inget att kunna språket lite!

Avslutar med det och låter dig begrunda informationen, kan hon fortfarande överraska!?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0