2011

Vet ni vad? Jag såg klockan bli 11.11 den 1/1 -11!!
Då sa jag till Ola, titta nu, och kom ihåg det här ögonblicket för det kommer aldrig igen. Sen kom jag på att det visst kommer igen år 3011, så våra ättlingar (säger man så om framtiden?) får kanske uppleva det om jorden finns kvar då vill säga. osäkert.

Sitter för tillfället och kollar resor, men bara för att jag var inne på dominikanska så försvann alla billiga resor dit? får kolla vidare om några dagar. finns billiga sista minuten till krabi, thailand, därifrån kan man ta sig till koh lipe som inte ligger alls långt ifrån langkawi, malaysia. så det kan få bli en sån annars :)
den som lever får se!

det gottiga nyttiga året firades med fina vänner och MASSOR med god mat
vill ni se? varsågoda!

välkommen till bords!

snajsig bordsdekoration om jag får säga det själv:)

vrålsnygga nyårstjejer

Serveras ett fruktigt vitt vin till kantarell-förrätt....heaven, i'm in heaven

Nyårsfina:)

krille och gulligullsmuffisnuttAlva

haha förlåt frida för dom röda ögonen men du är ju så söt!


En lyckad kväll!


BTW
Köp aldrig gran utanför Netto i finspång, dom säljer nog halvårsgamla granar för den här var stendöd redan på julafton!!

julegranejävel..... mutter.

Nu blir det dusch och packa träningsväska (!) jepp, imorgon ska jag till aktiv och träffa tränare och lägga upp pass till mig och min slappa kropp! det ska bli spännande det här!
(som det verkar så är det ju inte så långt till beach 2011 så jag får väl köra stenhårt och ha träningsvärk på resan:)

hejdådär kött o blåbär

Kommentarer
Postat av: Sara

Karin då, du har väl ingen slapp kropp! Du ser ju alltid lika fast & trimmad ut oavsett om du tränar eller inte :)!! Sen kan man ju såklart träna av andra, icke utseende-relaterade orsaker oxå :)

2011-01-03 @ 17:39:58
URL: http://saraosterberg.blogg.se/
Postat av: Karin

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSSSSSSS PÅ DIG SARA! Anledningen är väl mest att jag ska få starkare rygg och axlar ska jag medge ;)

2011-01-03 @ 19:26:55
Postat av: Anonym

Du behöver inte vänta till år 3011. Det räcker med att vänta i 100 år, till år 2111.

2011-01-04 @ 00:35:25
Postat av: Karin

Visst är det så, anonym! helt rätt. tillfället återkommer ju även år 2211, 2311, 2411 und so weiter.

2011-01-04 @ 09:19:44
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en sån gran ska jag ha nästa jul!!!!!!!! :D fin dukning btw!

2011-01-04 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0